Varumärket & Det handlingskraftiga teamet

 
Jag har förmånen att sitta i affärsnätverket K22 och där har jag träffat Dr Stolt! Han - Ulf Bergman - är en sann inspiratör som denna vår bjuder in till frukostar på temat Varumärket & ...

Onsdag 25 mars ger vi en "duoförläsning" där vi kopplar teamets möjligheter att både stärka varandra och tydligare agera för att lyfta varumärket. För mig är det det mellanmänskliga som är det avgörande. Jag lever i den fasta övertygelsen att det i varje team finns ett bättre team.

Välkommen till "Varumärket & Det handlingskraftiga teamet" på K22/Krukmakargatan 22 onsdag 25/3 kl 8-9.45.

Det är drop in med kaffe och macka mellan 8-8.30 och sedan har vi föreläsningen till kvart i tio. Anmäl dig senast måndag 23/3 till [email protected] Hoppas vi ses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0