Välj största glassen!

Jag frågar några vänner vad som är KP-höjare för dem, vad de längtar efter i sommar:

* välja största glassen
* fjällvandra
* nattbada i månsken
* solnedgång
* stillheten på Hasseludden
* vattenkrig!
* åka båt till jobbet
* simma i Trollsjön
* plocka sommarbukett
* läsa goda böcker
* träffa Pedro och Monica
* lära sig eskimåsväng...
*
Vad är KP-höjare för dig? Vad ger dig Kraft-Poäng, får dig att ladda batterierna?
*
Berätta om dig! Det vore en KP-höjare för mig!

*
En riktigt underbar, inspirerande Hejdadig-sommar önskar jag dig och de dina! Hej från Hejdadig-Lena!
PS. Mitt sommarkort är gjort av min hov-leverantör-illustratör Åsa Gustafsson www.asagustafsson.se :)

Kommentarer
Postat av: Ulf Bergman

Lena G är en fantastisk KP-höjare som alltid är positiv även när hon är arg och framförallt alltid vågar dela med sig av sina erfarenheter, sin glädje och sin smärta och sin längtan. helt enkelt en vandrande KP-höjare. Snacka om leva sitt varumärke.

Kram/u

2011-06-23 @ 16:11:12
Postat av: Lena Gennerud

Själv ser jag fram emot en resa med familjen. Tre tonåringar och alla ska med! Även om det var en del trixande att få till det. Musikfestivalerna lockar! Det blir Rhodos så vi hoppas strejken uteblir så vi även kommer hem igen!



Sedan blir det min älsklings-ö i Bohuslän. På en solvarm klippa vid havet laddar jag batterierna som bäst!



Sommarhej, Lena

2011-06-23 @ 19:06:31
Postat av: Anonym

Kan bara hålla med Uffe - du är en riktig KP-höjare, Lena.



Jag är i Spanien. Tittar på barnen som röjer i poolen och ska strax göra mig en iskaffe. KP på hög nivå. :-)



Kram Lena



Ha en jätteskön sommar!

2011-06-25 @ 14:55:02
Postat av: Anna Kleinwichs Magnusson

Jaha, nu var jag för snabb igen. Det var jag som skrev det tidigare inlägget...

2011-06-25 @ 14:56:45
URL: http://www.stockholmsskrivbyra.se
Postat av: Lena Gennerud

Hej Anna! Iskaffe vid poolen medan barnen också har det bra. Härligt! Skön sommar till både dig och bloggkompisen Uffe! Vi ses på kontoret... om ett tag! Kram Lena

2011-06-25 @ 19:06:22
Postat av: Marianne Bäckman

kp-poäng för mig är landet.inga måsten knappt mobilen på.Ingen data en gammal video.Man ser gamla filmer,tar det lugnt och vaknar till fåglarna varje morgon.Ingen biltrafik.bara vindens brus...

Lite grillning vid sjön ,kvällsbad m.m

2011-07-03 @ 10:36:56
Postat av: Lena Gennerud

Låter underbart Marianne:) Mysigt med din hälsning. Är just hemkommen från Grekland. Vaknade i ett lite mulet Sverige, men det finns ett lugn idag, en vila, som om dagen inte kräver så mycket av mig idag. Men jag är i stan och jobbar lite. Ska ut på lunch om en stund. Ska följa ditt råd och lyssna lite på vindens brus...

2011-07-04 @ 11:54:33
Postat av: Karin G

Lycka är att komma till jobbet efter semestern och få upptäcka ditt härliga vykort med en KP-hälsning på. Det gladde mig hela första arbetsdagen! Och i morgon tar den andra arbetsdagen vid. Då har jag kortet ståendes på skrivbordet.



Tack Lena

2011-08-01 @ 22:38:53
URL: http://www.tilltro.se
Postat av: Lena Gennerud

Mysig hälsning Karin, min KP+kompis!! :) L

2011-08-03 @ 23:50:17
Postat av: Lena Gennerud

Mysig med din hälsning Karin, min KP+kompis:) På måndag kommer jag och kolla kortet på ditt skrivbord!! Trevlig resa nu, så ses vi snart. L

2011-08-03 @ 23:51:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0